کانسیلر
کانسیلر

کانسیلر و راهنمای کامل استفاده از آن

کانسیلر ، یک ابزار بسیار ضروری هم برای آرایشگران حرفه ای است هم برای افراد عادی. این محصول آرایشی برای پوشاندن لک ، جوش ، جای زخم ، همچنین برای پوشاندن کبودی زیر چشم ، کاربرد دارد. کانسیلر کمک می کند تا آرایشی عالی و بدون نقص داشته باشید.
فاندیشن ها برای استفاده برروی سطح وسیع پوست ساخته شده اند ، در حالیکه کانسیلرها برای پوشش دهی به مراتب بالاتر ولی در سطحی بسیار کوچک به کار می آیند.
در آرایش صورت ، باید مقدار بسیار کمی از کانسیلر ، آن هم فقط در جاهایی که پوست ، دچار مشکل است ، به کار برد و در بقیه نواحی صورت ، باید برای پوشش دهی ، از فاندیشن ها (کرم پودر و پنکیک) استفاده کرد.
اکثر خانمها ، گهگاه دچار جوش و لک ، می شوند. به همین خاطر ، کانسیلر ، چیزی است که باید همواره در بین لوازم آرایش شما موجود باشد.

چگونه باید از کانسیلر استفاده کرد ؟

مانند تمام وسایل آرایشی ، باید برای استفاده از کانسیلر ، دستانتان کاملا تمیز باشد. بهداشتی ترین روش ، استفاده از قلم آرایشی یا اسفنج آرایشی تمیز است.همواره به جای کشیدن آن روی پوست ، از ضربه های ملایم و متوالی استفاده کنید.
با این کار ، پوشش دهی و دوام این ابزار پوشاننده بالا خواهد رفت.
چگونه رنگ کانسیلر را انتخاب کنیم ؟
رنگ آن هم، باید متناسب با رنگ سایر قسمتهای پوست باشد. رنگ بسیار روشنتر یا تیره‌تر ، نه تنها لکهای شما را نمی پوشاند ، بلکه آنها را مشخص تر می کند.

همچنین ببینید

پنج ترفند برای بزرگتر جلوه کردن چشمان

۱- مداد چشم روشن داخل پلک پایین چشمانتان را مداد سفید یا بژ روشن بکشید. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *