آرایش, مو, ناخن

مسواک ؛ وسیله ای همه‌کاره

مسواک ، یکی از بهترین ابزارها برای کارهای آرایشی و بهداشتی است. شما می توانید با آن ابروهای خود را شانه کنید ، مژه های خود را مرتب کنید و بسیاری از کارهای دیگر.
در اینجا ، ۸ مورد از کارهایی را که می توانید با مسواک کهنه خود بکنید را بر می شماریم.

 به عنوان برس ابرو :

شما می توانید با مسواک کهنه خود ، ابروهای خود را شانه کنید و آنها را در یک جهت قرار دهید. برای اینکه ابروهای شما در طول روز ، ثابت و خوش حالت باقی بمانند ، کمی اسپری فیکساتور مو ، به مسواک بزنید و بعد روی ابروهایتان بکشید.

 برای لایه برداری لبها :

کمی وازلین روی لبهایتان بمالید و مسواک را به حالت دورانی ، روی آن بکشید. این کار ، لبهای شما را به‌خوبی لایه برداری می کند و آن را زیبا و براق نشان می دهد.

 برای تمیز کردن وسایلتان :

با مسواک می توانید موها و آلودگیهای داخل شانه و برستان را که با چیز دیگری قادر به تمیز شدن نیست ، تمیز نمایید. همچنین برای تمیز کردن سشوار هم می توانید ار آن استفاده کنید.

برای از هم باز کردن مژه ها :

اگر بعد از ریمل زدن ، مژه هایتان به هم می چسبد و منظره ای ناخوشایند ایجاد می کند ، با مسواک می توانید آنها را از هم باز کنید و اضافه مواد ریمل روی مژه هایتان را پاک نمایید.

برای تمیز کردن ناخنها :

با مسواک ، می توانید زیر ناخنهای خود را به‌خوبی تمیز کنید.همچنین از مسواک، برای لایه برداری دور ناخنها هم می توان استفاده کرد.

برای باز کردن موهای بالای سر :

همه دوست دارند موهای پرپشت و حجیم داشته باشند. برای باز کردن موهای بالای سر ، به جای برس ، از مسواک استفاده کنید. این کار باعث می شود موها بهتر از هم جدا شوند.

برای طراحی ناخن :

شما با استفاده از مسواک ، می توانید طرح های زیبایی را با کشیدن روی لاک خود ، برروی ناخنها ایجاد کنید.

برای صاف کردن موهای وز دار :

برای اینکه تار موهای وز دار و حالت ناپذیر گوشه سر را حالت دهید ، کمی اسپری فیکساتور مو ، به مسواک بزنید و به آرامی به موهای وز دار بکشید. با این کار آنها براحتی حالت دلخواه شما را پیدا می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *